سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پشتیبانخانهنشانی ایمیل من

سلسبیل

هرکس که در آسمان و زمین است ـ حتی ماهیان دریا ـ برای جویای دانش آمرزش می طلبند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

 RSS 

کل بازدید ها :

675

بازدیدهای امروز :

7

بازدیدهای دیروز :

0


وضعیت من در یاهو

یــــاهـو


درباره من


لوگوی من

سلسبیل


 اوقات شرعی

 لینک دوستان

عسلی


اشتراک

 



[ خانه | مدیریت وبلاگ | شناسنامه | پست الکترونیک ]

سلسبیل تاریخ دوشنبه 84/3/30 ساعت 9:18 عصر

هــر روز مــن از روز ِ پسین یــاد کنم
بــر درد ِ گــــنــه هــزار فــریـــــاد کنم
از ترس ِ گناه ِ خود شوم غمگین باز
از رحمـت ِ او خاطر ِ خود شـــاد کنم


الهی هر که تو را شناسد راه ِ او باریک و هر که تو را نشناسد راه ِ او تاریک...
الهی اگر طاعت بسی ندارم، در هر جهان جز تو کسی ندارم...
الهی از پیش خطر و از پس راهم نیست، دستم گیر که جز تو پناهم نیست...
الهی از نزدیک نشانت می دهند و برتر از آنی، دورت پندارند و نزدیکتر از جانی، موجود نفسهای جوانمردانی...
الهی ما از غافلانیم نه از کافران...
الهی چه غم دارد کسی که تو را دارد؟

Φ اِلهی قَصُرَتِ الألسُنُ عَنْ بُلُوغ ِ ثَنائِک کَما یَلیقُ بِجَلالِکْ Φ
Φ خداوندا کوتاه است زبانها از رسائی ِ ستایش ِ تو که شایسته ی جلالت باشد Φ




 

[ خانه | مدیریت وبلاگ | شناسنامه | پست الکترونیک ]

©template designed by: www.parsitemplates.com